Diskusní fórum STAG LPG/CNG
Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.
+ Nový dotaz
29.1.2017 20:39:52
Jméno:
RR Předmět:
Audi na LpgDobry den ,mam Audi A6 3,2fsi 188kw ,chcem sa spytat aký systém by bol vhodny do mojho auta a aka by bola cena za montaz? Poprosil by som o opis dielov pouzitych pri montazi popripade varianty. Dakujem
30.1.2017 8:54:49
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Audi na LpgDobrý den, ve Vašem případě se jedná o motor s přímým vstřikováním paliva a na pohon LPG lze přestavět pouze motor 3,2 FSi, 188 kW s kódem AUK. Pro přestavbu tohoto motoru je určen kit s řídící jednotkou STAG 400 DPI. Cenu montáže Vám posílám mailem.
26.1.2017 15:54:57
Jméno:
Peter Předmět:
Bmw X5 E70 4.8Dobry den som majitelom bmw x5 e70 4.8i, trosku ma uz unavuje stale tankovat drahy benzin, chcem sa opytat je tento motor vhodny a dobre znasa lpg?co by ste mi tam odporucili naistalovat aby som s tym nemal problem, aby nebolo citit plyn, a aka velka toroidna nadrz sa do tohto auta vojde.dakujem
27.1.2017 8:01:59
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Bmw X5 E70 4.8Dobrý den, přestavba je nožná, alternativy vyzkoušených spolehlivých zařízení pro přestavbu tohoto vozidla na pohon LPG jsem Vám poslal mailem.
13.1.2017 20:28:07
Jméno:
BMW Předmět:
ac stag qmax plusDobrý deň,
je mi známe, že regulácia a samotná prevádzka systému STAG ISA2 nie je taká jednoduchá na motoroch s valvetronicom (napr. BMW). Ako je to so systémom STAG Qmax Plus? Je samotné nastavenie a prevádzka na týchto motoroch lepšia.
Ďakujem
16.1.2017 7:47:12
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: ac stag qmax plusDobrý den, jak STAG 300 ISA2 tak i nová řídící jednotka STAG QMAX Plus jsou vhodné pro motory valvetronic a fungují velice dobře. Pro správnou funkci je však zapotřebí dodržet určitá specifika v zapojení. STAG QMAX Plus má oproti STAG 300 ISA2 novější auto adaptaci ISA3 a je vybaven navíc dalšími funkcemi.
6.1.2017 20:19:49
Jméno:
robin Předmět:
dotazDobrý den,
chci si koupit BMW 740i r.v.2010 je to šesti válec s dvěma turby a potrebuji to předelat na LPG u kterého mě řekli že to nejde jde to předělat na CNG pokud ano můžete mi říct cenu
děkuji Berger
9.1.2017 8:46:03
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: dotazDobrý den, Vaše vozidlo má motor s přímým vstřikováním paliva. Zatím nemáme vhodnou sadu pro přestavbu tohoto motoru na LPG a ani na CNG.
2.1.2017 19:36:38
Jméno:
RADIM Předmět:
Dobrý denpotom tedy nechápu proč firma STAG na svých stránkách píše o jednotce 300 ISA2 že je vhodná pro motory se systémem VVT a v samotném nastavení a manuálu potom není ani zmínka o tomto systému.
seřízení nemá vliv nato, že se ecu motoru přepne do modu řízení průtoku vzduchu škrtící klapkou, tohle způsobí např.odchylka v nastavení vanos,motoru vvt apod.
3.1.2017 9:42:26
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Dobrý denDobrý den, to že firma AC Spolka Akcyjna zveřejňuje na svých stránkách informace ke svým výrobkům podrobněji než ostatní výrobci je věc více méně ojedinělá. Řídící jednotka STAG 300 ISA2 je vhodná pro motory VVT při dodržení specifických změn v zapojení některých komponent. V manuálech jsou uvedeny základní věci a jak Vám psal již kolega v minulé odpovědi firmy, které mají oprávnění montovat plyn procházejí pravidelnými školeními, na kterých dostanou veškeré informace. V případě potřeby pak, jako dovozci systémů STAG, poskytujeme našim partnerům technickou podporu.
27.12.2016 0:32:20
Jméno:
RADIM Předmět:
STAG 300 ISA2 A VALVETRONICDobrý den, nikde v dokumentaci této jednotky ani co jsem tak hledal na internetu nemohu nalézt informace jak správně konfigurovat jednotku pro práci s motory se sytémem valvetronic. Které hodnoty o motoru musí tato jednotka mít ke správnému chodu? Výrobce uvádí, že je vhodná pro motory valvetronic, v nastavení ale není žádný přepínač jak to bývá u jiných výrobců.
Firma která ten plyn dělala někde v belgii normálně zapojila MAP senzor na kterém postavila mapy, hodnoty jen 0,88 - 0,95 zdůvodu chybějícího podtlaku v sání zduvodu již zmíněného vvt. Křivka množníku jde od 1,4 směrem k nule. Auto jezdí kupodivu i s takovým nastavením dobře, problém je, že pokud dojde v motoru k nějáké nesrovnalosti, pravděpodobně se přepne do módu kdy jsou sací ventily nastaveny na asi maximální otevření a průtok vzduchu převezme škrtící klapka, nasledně začně v sacím potrubí vznikat podtlak, což zmate jednotku plynu a začne předělávat mapu plynu. Moje otázky tedy zní je možno MAP odpojit, zda je nutné mít připojenou lambda sondu, a z čeho potom jednotka vypočítá zatížení motoru. Myslím, že firma stag by měla doplnit dokumentaci pro nastavení motorů valvetronic. Využiju jen pro nastavení svého vozu, byl bych moc rád za radu od profíka na STAG. klidně PM na gryzvold@emai.cz
2.1.2017 14:39:54
Jméno:
Král Pavel Předmět:
Re: STAG 300 ISA2 A VALVETRONICDobrý den.
Máte pravdu, že ŘJ STAG 300 ISA2 nemá funkci pro valvetronik. Problematiku valvetroniku výrobci školí na školeních pro montážníky. MAP senzor se doporučuje nepřipojovat. Nicméně pokud vozidlo bude správně seřízeno, nestane se, že vozidlo pojede v nouzovém režimu a bude stále bez podtlaku.
4.12.2016 15:08:38
Jméno:
Martin Předmět:
Vynechávání zapalování u Audi A6 2.7BiTurboDobrý den, mám dotaz ohledně vynechávání zapalování u mé Audi A6 C5 2.7BiTurbo, r.v.2004, STAG system. Při přepnutí z benzinu na LPG když motor ještě není úplně zahřátý začne auto cukat a rozsvítí se kontrolka diagnostiky motoru.To samé pozoruji okolo rychlosti 170-180 km/h a cca 3000 ot/min.Diagnostika OBD2 mi pokaždé zobrazí chybu v ECU, konkrétně vynechávání zapalování na válci č. 3 a 4. Pro jistotu byly vymněněny zap. kabely a svíčky, ale závada přetrvává dál. Nutno jen podotknout, že při provozu na benzín se auto chová naprosto normálně.
Dle mého názoru je chyba ve vstřikovačích na válcích 3 a 4. V LPG servise mi bylo řečeno, že vstřikovače nelze otestovat, čemuž se mi nechce věřit. Prosím Vás tedy o Váš názor ohledně popisované závady popř. tipy na její odstranění.
Děkuji Martin B.
5.12.2016 9:05:22
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Vynechávání zapalování u Audi A6 2.7BiTurboDobrý den, nejrychlejším způsobem zjištění závady je diagnostika LPG systému v okamžiku, kdy vozidlo začne cukat a zjistit, co se děje. Může jít o závadu v elektroinstalaci i o závadu některého komponentu LPG systému nebo vozidla. Pro odstranění závady se u nás můžete na tel: 606 659 530 objednat na servis.
2.12.2016 19:09:49
Jméno:
Mgr. Jan Musil Předmět:
Dotaz na Dacia Duster 1.6 77kwDobrý den, zajímá mě Váš názor na dodatečnou montáž lpg pohonu na Duster, doporučíte ho? Jaké máte dosavadní zkušenosti, slyšel jsem, že si tento motor 1.6, 77 kw s plynem příliš nerozumí. Děkuji, J. Musil.
3.12.2016 12:02:40
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Dotaz na Dacia Duster 1.6 77kwDobrý den, přestavěli jsme několik těchto vozidel a nevím o tom, že by se po přestavbě vyskytly problémy. Pro přestavbu máme více vhodných systémů. Přestavěné vozidlo si můžete prohlédnut na našich stránkách http://www.lpg-autogascentrum.cz/fotogalerie-monta zi/dacia/montaz-dacia-duster-1-6/ . Pokud budete potřebovat další informace rád Vám je telefonicky poskytnu.
30.11.2016 4:28:45
Jméno:
Martin Vacik Předmět:
softwarw stag 300-4Dobry den ,je moznost stahnout software Stag 300-4 ,nevim zda kdyz stahnu treba Stag 300 plus zda mi bude fungovat diky
30.11.2016 20:31:44
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: softwarw stag 300-4Dobrý den, pokud jste LPG montážní dílna, kontaktujte pracovníka naší technické podpory telefonicky na tel.: 602518625. Nedoporučuji provádět jakékoliv změny v nastavení systému bez potřebných znalostí zákonitostí fungování LPG systému neboť může dojít po neodborném nastavení k vážnému poškození motoru.
25.11.2016 16:44:32
Jméno:
pavel houdek Předmět:
samovolne vyp lpg stag 1OOdobry den mam problem po deseti minutach se my vypne plyn a uz nenastertuji mamopel vecta b 1.8 16 v 85 kw prosim o radu dekuji pavel h
28.11.2016 7:10:26
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: samovolne vyp lpg stag 1OODobrý den, poruchu může způsobovat jak závada v elektroinstalaci, tak v některém z komponent LPG systému nebo vozidla. Pokud budete chtít Váš problém vyřešit objednejte se u nás nebo navštivte některý z autorizovaných servisů - http://www.acstag.cz/autorizovane-servisy-stag/ .
14.11.2016 7:03:44
Jméno:
Jakub Czernik Předmět:
Stag 300 zdravím. při přepnutí na LPG, se mi rozsvítí žlutá kontrolka, která následně začne 4x pípat a systém je v automatickém režimu. Mám audi A6 (c5) 2.8 quattro 1997. systém byl montován u vás. vstřiky lovato, regulátor zavoli. Vím, že mi napíšete at jdu na diagnostiku atd. to vím, jen mě zajímá co to může být. stav paliva (lpg) mi ukazuje normálně,
14.11.2016 11:03:20
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Stag 300 Dobrý den, pokud se po přepnutí ozývá zvukový signál a přepínač se rozbliká, detekoval LPG systém závadu. Většinou se jedná o závadu spojenou s nízkým tlakem LPG (reduktor nedává potřebný tlak, ucpaná či smáčknutá přívodní trubka LPG…..), ale jak píšete pro zjištění závady je potřeba provést diagnostiku.
10.11.2016 9:47:16
Jméno:
vít Předmět:
kde je chybaDobrý den, chtěl jsem se zeptat,jestli nevíte kde by mohl být problém. Mám Astru G předělanou na lpg( sekvenční systém STAG ) a mám problém s přepnutím na plyn. Po zahřátí motoru je slyšet jak systém přepne na lpg a kontrolka přestane blikat a svítí ,ale auto jede stále na benzín. Cívky na vstřikování" necvakají" nevíte čím to může být?
14.11.2016 10:56:05
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: kde je chybaDobrý den, příčin může být několik včetně závady LPG řídící jednotky. Bez provedení diagnostiky nelze závadu blíže identifikovat.
8.11.2016 20:42:53
Jméno:
Vít Blahovec Předmět:
Přestavba lpg frontgasDobrý den. Chtěl bych se zeptat zda jde německý systém frontgas v vw toran 1,6 Mpi přestavět na servisně přijatelnější systém a co to případně obnáší? Děkuji.
9.11.2016 7:20:35
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Přestavba lpg frontgasDobrý den, přestavba na jiný systém je možná. Podrobnosti bychom si dohodli telefonicky. Zavolejte mi prosím na tel: 602420268.
31.10.2016 10:45:00
Jméno:
Adam Předmět:
Zvuková signalizaceDobrý, den, nejde mi zvuková signalizace u STAG 300 plus. Je bzučák součástí ovládání, nebo je externí. Chtěl bych mít představu kde ho hledat. Děkuji za info.
31.10.2016 12:10:12
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Zvuková signalizaceDobrý den, u tohoto systému je bzučák umístěn na kabelu vedoucímu k přepínači. Jeho umístění se volí s ohledem na možnosti konkrétního vozidla.
16.10.2016 11:35:23
Jméno:
Filip Předmět:
Lpg do MB CLSDobry den chtel bych se zeptat zda do meho medveda se hodi lpg . Motor je 350 rok 2006 s 215kw. Zajimala by mne cena prestavby zda vubec doporucujete pro tento motor lpg a pripadne jaky typ. Zda valcovou nebo misto rezervy nadrz atd. Urcite bych chtel doporucit i autorizak kde maji s montazi lpg do MB zkusenosti. Dekuji za pripadnou odpoved.
17.10.2016 7:33:45
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Lpg do MB CLSDobrý den, Váš „Medvěd“ CLS 350 (S219) 350 má motor s kódem M 272.985, který má přímé vstřikování paliva. Pro tento motor bohužel nemáme vhodnou sadu na přestavbu na LPG.
Přidat záznam
Zajímá Vás víc?