Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska

Nacházíte se zde:  

Diskusní fórum STAG LPG/CNG

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <22>     >>   >5x>  

3.1.2024 19:53:42
Jméno: Pavel Předmět: STAG300 neprepne na LPG
Dobry den, stal jsem se majitelem auta na lpg, kde je jednotka stag 300. Auto dlouho stalo, na zacatku prepnulo na plyn, ale pak zacelo jet na tri valce-vadna civka. Probehla vymena, ted jede auto na benzin v poradku, diagnostika nehlasi zadnou chybu. Ale na plyn neprepne, v motoru cvakne, zakolisaji otacky, zacne pipat prepinac benzin/plyn a rozblika se rychle zelena kontrolka. Jeste dosel flashlube-muze kvuli tomu neprepnout na lpg? Dekuji Pospisil
4.1.2024 7:18:41
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: STAG300 neprepne na LPG
Dobrý den, pokud máte nainstalované elektronické dávkování aditiva zapojené tak, že při spotřebování aditiva dojde k odpojení plynového pohonu, pak to může být jednou z příčin, proč nedojde k přepnutí. Dále může být vadný některý komponent LPG soustavy např. některý snímač, elektroventil atd.. Pro zjištění a odstranění závady bude třeba připojit LPG systém k diagnostickému programu. Navštivte proto svého plynaře, případně se na opravu můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

27.12.2023 19:46:01
Jméno: Josef Předmět: Stak 300 Isa2
Zdravím, potřebuji nastavit volnoběh plynu, na mapě když posouvám křivku bohatosti směsi (při 600-800 otáček) nahoru a dolů tak se nic nelepší, spíše naopak, jak se to dá jinak nastavit? Děkují za odpověď
2.1.2024 10:15:11
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Stak 300 Isa2
Dobrý den, příčin, proč kolísají otáčky ve volnoběhu, může být více. Doporučuji zkontrolovat zapalovací soustavu (svíčky, kabely, zapalovací moduly), stav plynových vstřikovačů a zkontrolovat složení palivové směsi LPG. Navštivte proto svého plynaře.

22.12.2023 14:23:31
Jméno: Radomír Předmět: problém s plynem
Dobrý den, koupil jsem saab 9-3 s motorem B207R s přestavbou na STAG 300 a mám celkem dost problémů. Dočetl jsem se, že jednotka plynu se sama přepne na plyn, když dosáhne správné teploty, tohle se ale neděje a musím na plyn přepnout sám tlačítkem. Další problém je když natankuju plnou nádrž plynu tak hned po prvních 30 km se mi vypne jeden čtvereček stavu množství plynu, další čtvereček trvá pak ale třeba 70 km, další zase třeba 30 km a když svítil poslední čtvereček, tak jsem zjistil, když jsem šel natankovat, že v nádrži bylo ještě 25l plynu, i když jsem měl rozsvícený jenom jeden čtvereček. Další problém, jedu s jedním čtverečkem plynu s tím že vím že tam je cca 20l plynu a vytočím motor tak do 4tis otáček a začne mi plyn intenzivně pípat a dioda chaoticky blikat, tak jsem přepnul na benzín a pak zpátky na plyn a vše potom bylo v pořádku. Po 3 dnech (po asi 60km) se mi stala stejná situace, kdy mi začalo to zase pípat, ale přepnutí na benzín a zpátky nepomohlo a pípaní se opakovalo. Tak mě napadlo, že by to mohlo být, že v nádrži je málo plynu, ale po natankování jsem zjistil že tam bylo ještě 10l. Poslední věc je, že mám v diagnostice 2 chyby motoru. Jedna je chudá směs paliva a druhá "relé +15" a po konzultaci s automechanikem, tak říkal, že by ty 2 chyby motoru mohli souviset s plynem.
2.1.2024 9:45:59
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: problém s plynem
Dobrý den, pro odstranění Vámi popsaných závad bude zapotřebí navštívit odborný servis s prázdnou LPG nádrží, kde připojí LPG systém k diagnostickému programu, zjistí, zda je správně nastaven snímač hladiny LPG, případně provedou kalibraci ukazatele hladiny LPG, zkontrolují elektroinstalaci se zaměřením na napájení LPG systému a provedou jízdní zkoušku při které zkontrolují palivovou mapu LPG a případně provedou potřebné úpravy bohatosti směsi. Na opravu se můžete objednat i u nás na tel. 606 659 530.

7.12.2023 20:45:09
Jméno: Filip Předmět: záruka na STAG 400 DPI
Dobrý den, jaká je záruka na řídící jednotku STAG 400 DPI? Děkuji
8.12.2023 7:20:38
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: záruka na STAG 400 DPI
Dobrý den, záruka je 2 roky.

27.11.2023 3:18:38
Jméno: Adamec Předmět: Patrik
Ahojte.Mám otázku.Už sa mi 2x stalo keď ma preplo z benzínu na LPG že bolo počuť aj pipnutie.Vždy prepne bez pipnutia.Je to štandardná vec?Ďakujem
27.11.2023 7:21:28
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Patrik
Dobrý den, standardní věc to není, zvukový signál Vás upozorňuje na závadu LPG systému. Je třeba navštívit odborný servis, kde pomocí připojení k diagnostickému programu závadu zjistí a následně odstraní.

6.11.2023 14:50:49
Jméno: Michaela Předmět: Bmw přestavba na lpg
Dobrý den mám bmw 325xi 2,5l benzín 4×4 pán ho chce předělat na plyn.mate s tím nějaké zkušenosti?
7.11.2023 7:19:51
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Bmw přestavba na lpg
Dobrý den, motory BMW vybavené systémem Valvetronic v kombinaci se systémem Double Vanos mají variabilní zdvih ventilů a pokud motor funguje jak má, tak je škrtící klapka stále otevřena. Tyto motory běžně přestavujeme na pohon LPG.

31.10.2023 14:39:15
Jméno: David H. Předmět: Červená dioda rezervy se rozsvěcí příliš brzy
Dobrý den,
mám asi měsíc nainstalovaný LPG systém STAG 300. Už asi 180 km jedu na tzv. rezervu, tedy svítí červená dioda na jednotlačítkovém kabinovém měřáku. Je to normální stav? Nemůže být chybný plovák v multiventilu? Ten je myslím značky Tomasetto. Červená dioda svítí i na samotném ventilu po zapnutí klíčku zapalování. Díky za odpověď.
1.11.2023 7:34:03
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Červená dioda rezervy se rozsvěcí příliš brzy
Dobrý den, navštivte s prázdnou nádrží servis, který systém montoval a v rámci záruky Vám provede znovu nastavení ukazatele stavu LPG.

21.10.2023 9:44:07
Jméno: Martin Předmět: Spotřeba benzínu při jízdě na LPG
Dobrý den,
koupil jsem Octatavii 2 Scout 2.0 TSI s namontovaným systémem Stag. Jaká by měla být spotřeba benzínu při zapnutém LPG? Nemám to ještě přesně změřeno, ale zdá se mi, že spotřeba benzínu při provozu na LPG a neagresivní jízdě je asi okolo 5 litrů benzínu na 100 km, což se připadá moc.
23.10.2023 8:07:41
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Spotřeba benzínu při jízdě na LPG
Dobrý den, nelze přesně říct jaká je spotřeba benzínu, vždy závisí na podmínkách a způsobu provozování vozidla proto ji žádný z výrobců LPG zařízení neuvádí v technických specifikacích. Obvykle se podíl benzínu u motorů s přímým vstřikováním pohybuje mezi 10 až 25 % z celkem spotřebovaného paliva.

8.10.2023 14:31:40
Jméno: Peter Předmět: stag 4 Qbox plus
zdravím, mal som vo vozidle VW Up namontovaný system Stag4Qbox plus, bohuzial stala sa nehoda a nefunguje lpg, chlapík co tu v okoli robi s lpg na to pozrel a tvrdí že je vadná rj , skúsil dať inú a dodal že bude vada aj v kabeláži, mal by som dotaz ja som už kúpil novú inštaláciu aj s novou rj či ju bude nutné naprogramovat, alebo bude stačiť vymeniť kus za kus, smutné je že nikto v mojom okolí nemontuje túto značku, dakujem za info
9.10.2023 7:28:31
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: stag 4 Qbox plus
Dobrý den, po výměně se řídící jednotky LPG musí být provedeno její nastavení (naprogramování) pro konkrétní motor. Navštivte proto odborný servis, kde systémy STAG montují a kde nastavení provedou.

22.9.2023 22:03:41
Jméno: Tomáš Předmět: Subaru Outback
Dobrý den, jaké komponenty od STAG mi doporučíte na přestavbu vozidla Subaru Outback 2.5, 129 kw, rok výroby 2017, motor FB25?
Je potřeba aditivace pro ochranu ventilů?
Děkuji
25.9.2023 9:29:15
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Subaru Outback
Dobrý den, pro přestavbu bych doporučil systém STAG-4 Qbox Plus. Ochranu ventilů je třeba u těchto motorů řešit. My používáme nejčastěji sekvenční systém Valve Protector.

19.9.2023 10:51:52
Jméno: Radek Šafránek Předmět: Dotaz
Dobrý den zeptám se ohledně Fiat Multipla 1,6 CNG na plyn vozidlo jede normálně dobře ale při benzínu je to jako v nouzáku takový utlumený jako na tři válce nevíte co by mohlo být příčinou děkuji
19.9.2023 11:24:56
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Dotaz
Dobrý den, u továrních jednopalivových vozidel na CNG, je optimalizovaný výkon na pohon CNG a výkon po přepnutí na benzín bývá nižší. Pro posouzení, zda chod motoru je v pořádku bude nutné použít diagnostiku případně provést doplňková měření. Navštivte proto servis Fiat.

27.8.2023 10:21:36
Jméno: miki Předmět: poblem s trhanim
mam problem
8 valec nema rovnake casy doby vstreku na vsetkych valcoch. a mapa je uplne inde
28.8.2023 7:54:52
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: poblem s trhanim
Dobrý den, cukání může být způsobeno jak závadou v zapalovací soustavě, tak i vadnou funkcí některého komponentu LPG soustavy. Pro zjištění a následné odstranění závady bude třeba použít diagnostický program. Navštivte proto svého plynaře.

19.8.2023 7:48:44
Jméno: Maroš Martiško Předmět: nízky tlak
Chcel by som sa spýtať na túto závadu, mám stag 300-4 plus, vymenil som filtre kvapalnej, aj plynnej bázy, problém stále pretrváva, stalo sa asi to, že na dovolenke som natankoval asi nejaký nekvalitný plyn, lebo čerpacia stanica prestala tlačiť plyn asi 15 litrov pred tým ako ešte mal natlačiť, ani mi nezaštekal poistný ventil, čo mi indikuje plnú nádrž pri každom tankovaní, pumpár mi jemne naznačil, že mám plnú, aby som ho neotravoval, že on má všetko v poriadku, potom ten problém začal. Plyn sa mi podarí zapnúť manuálne až po zahriatí motora na plnú prevádzkovú teplotu, čo pred tým nebolo. Cez software som zistil, že tlak plynu je okolo 0,44 baru, a po zahriatí a prepnutí je okolo 1,4 baru, limit nízky tlak som znížil teraz už druhý krát z 0,7 na 0,4 baru. ale toto sa mi nepáči, preto sa chcem spýtať, či mám kúpiť nový reduktor, alebo kúpiť opravnú sadu aby som tento problém poriešil, a vrátil hodnoty do predchádzajúceho stavu? reduktor je TOMASETTO ALASKA AT09, auto Berlingo 1,6 2010. dakujem.
21.8.2023 7:54:53
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: nízky tlak
Dobrý den, doporučuji navštívit odborný LPG servis, kde provedou diagnostiku LPG systému, zkontrolují, zda všechny akční členy LPG soustavy fungují správně a pokud je v systému závada tuto závadu zjistí a odstraní. V úvahu připadá i závada ve snímači tlaku plynu.

14.8.2023 14:23:43
Jméno: Svoboda Předmět: Fabia 1 r.v 2001 přestavba na LPG
Dobrý den, dovoluji si se na Vás obrátit se svým problémem na vozidle Škoda Fabia 1,4 Mpi 50kW,r.v. 2001,kód motoru je AME.
Vozidlo má provedenou úpravu na LPG (nádrž do roku 2030).
Vozidlo má velmi neklidný volnoběh. Otáčky kolísají mezi 800-1000. Ve zvuku motoru je slyšet ,, jako by jednu dobu vynechal".
Na diagnostice se píše kód chyby 17549 (P1141 Výpočet zatížení Křížová kontrola rozsahu/výkonu).
Pokud při nastartovaném voze závadu vymažu, tak se motor krásně uklidní, ale do jedné minuty začne zvuk motoru znovu a závada se objeví znovu.

Auto bylo u mechanika, který prověřoval vše kolem sání a všechny součásti motoru, které by mohly souviset s projevem vady, ale na nic bohužel nepřišel.

Přišel pouze na to, že pokud odpojí hadici od ventilu pro LPG a zaslepí ji, tak motor má rázem vyšší otáčky a má krásně plynulý chod. Bohužel mi řekl, že LPG předělávkám úplně nerozumí a tudíž neví, jak nyní s touto zjištěnou informací přesně naložit.

Nyní je i otázka, zda je chyba v samotném systému LPG? a druhá otázka, jak moc má spojitost ta závada, jejím vymazání a chvilkového uklidnění. Zda při smazání té závady dojde jen k jakési ,,kalibraci" a proto se motor n chvíli uklidní anebo je to jinak.

Mol by jste mi prosím z Vaší praxe poradit v čem si myslíte, že by mohl být problém?
PS: Pokud je vůz předělán na LPG, tak je do něj vložena samostatná řídící jednotka pro LPG, která komunikuje s výrobní řídící jednotkou motoru?

Předem moc děkuji za Váš čas strávený odpovědí.
14.8.2023 15:17:28
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Fabia 1 r.v 2001 přestavba na LPG
Dobrý den, LPG systém má svoji řídící jednotku, která ovládá LPG systém a po přepnutí do LPG odpojí benzínové vstřikovače, jejich funkci však benzínové řídící jednotce emuluje. Pokud se závada objeví i po vymazání závady z paměti benzínové řídící jednotky pak chyba přetrvává a je třeba provést diagnostiku jak benzínové, tak i LPG části vozidla. Může se jednat o závadu ve složení palivové směsi, která může být způsobena jak vadným některým komponentem LPG soustavy (vadný reduktor, který je spojený hadičkou do sání) tak i závadou v benzínové části jako např. netěsnost sání, vadná škrtící klapka, svíčky atd.. Objednejte se proto u svého plynaře, případně se můžete objednat u nás na tel. 606 659 530.

7.8.2023 21:52:45
Jméno: David Předmět: Řídící jednotka Stag
Dobrý den, mám Seata Alteu 1.6 mpi, dneska mi cestou na benzínku došel Plyn a vozidlo se automaticky nepřepnulo na benzín a chcíplo, po nastartování šel motor na 3 válce na benzín.... po natankování lpg sem chtěl přepnout na lpg a spínač začal pípat a už se nedokázalo přepnout na lpg a na benzín to jede už jenom na 3 válce... do té doby než mi došel plyn tak vozidlo jelo na 100% jak na benzín na i na lpg...je možné že odešla řídící jednotka lpg?
14.8.2023 11:30:39
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: Řídící jednotka Stag
Dobrý den, pro zjištění závady bude nutné připojit LPG systém k diagnostickému programu. Pak lze určit, kde je závada a zda je řídící jednotka vadná. Objednejte se na servis u svého plynaře případně se můžete na servis objednat u nás na tel. 606 659 530.


<<     <1> || <2>  <3>  <4>  <5>  <6> ||  <22>     >>   >5x>  

Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací