Diskusní fórum STAG LPG/CNG - % přívstřiku benzinu
Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.
+ Nový dotaz
9.4.2016 7:52:45
Jméno:
Michal Předmět:
% přívstřiku benzinuDobrý den, uvažuji o přestavbě Opelu Meriva s turbo motorem 1.4. Mám vybranou jednotku Stag Qnext plus a vstřiky AC W03. Zajímá mě, jakým způsobem stanovujete od jakého zatížení a otáček začátek přívstřiku a množství benzinu. Děkuji za odpověď.
11.4.2016 9:53:06
Jméno:
Král Pavel Předmět:
Re: % přívstřiku benzinuDobrý den.
Jsme rádi, že jste si vybral zařízení STAG. Přístřik benzínu se programuje ze dvou důvodů.
1) Jako dodání paliva u výkonných vozidel kdy LPG zařízení nestíhá dodávat palivo. Pak se začíná přistřikovat od otáček a zátěže kde je třeba.
2) Jako ochrana ventilů a ventilových sedel. Ochranu potřebujete v celém rozsahu vaší jízdy, kromě volnoběhu, tam benzín nepřistřikujeme.
U nás preferujeme ventily chránit dodáním aditiva. U vašeho vozidla s turbodmychadlem přichází v úvahu jen elektronické dávkování aditiva. I přes prvotní vyšší investici je systém aditivace provozně levnější než přidávat benzín.
Přidat záznam
Zajímá Vás víc?