Diskusní fórum STAG LPG/CNG - Reduktor STAG R01 250
Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.
+ Nový dotaz
12.5.2020 20:50:50
Jméno:
Richard Předmět:
Reduktor STAG R01 250Dobrý den, před pár dny jsem si nechal u nejmenovaného servisu vyměnit reduktor na voze Mazda CX-9 se systémem STAG Q-BOX.
Před výměnou jsem byl několikrát ujištěn, že použitý reduktor bude pro moje vozidlo vhodný a výkonově dostatečný. Následně jsem zjistil, že byl použit model STAG R01 250, který je certifikován do výkonu max 250 koní. V autě je motor 3,7 V6 o výkonu 275 koní, což je rozdíl cca 10% Dle mého názoru není úplně logické osazovat do systému komponentu, která svými parametry neodpovídá specifikaci motoru. Moje otázka zní, zda-li tento reduktor bude schopen bez jakýchkoliv problémů dlouhodobě fungovat. I s přihlédnutím k tomu, že postupem času údajně dochází k tvrdnutí membrán a tím pádem menší účinnosti reduktoru. Roční nájezd mám okolo 10 000 km. Je podle Vás volba tohoto dílu správná?
Děkuji za odpověď
13.5.2020 9:40:25
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Reduktor STAG R01 250Dobrý den, neuvádíte, jaký reduktor jste měl ve voze před přestavbou. Z důvodu zlevnění přestavby používají některé servisy jeden reduktor a v případě, že reduktor výkonově neodpovídá nastaví v plynové řídící jednotce ve výkonu pro pokrytí potřeby paliva přístřik benzínu. My při přestavbách vozidel vždy zákazníkovi navrhujeme reduktor(y) tak, aby s rezervou pokryl(y) potřebu LPG v celém výkonovém rozsahu motoru. Je pak na zákazníkovi, kterou variantu s ohledem na cenu montáže zvolí. U Vašeho vozidla bychom tedy navrhovali použít dva reduktory STAG R-01.
Přidat záznam
Zajímá Vás víc?