Diskusní fórum STAG LPG/CNG - STAG 4 QBOX basic zapojení Lambda sondy a zapalovací cívky
Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.
+ Nový dotaz
30.8.2020 1:19:06
Jméno:
Jiří Předmět:
STAG 4 QBOX basic zapojení Lambda sondy a zapalovací cívkyKoupil jsem Passat 1.8T, motor AWT , je v něm řidici jednotka STAG 4 QBOX basic, vstřiky Stag AC W01 a reduktor LOVATO RGJ UHP, koukal jsem na schéma zapojení a nemám v řídící jednotce zapojený hnědý drát-indukční cívka a fialové vodiče-lambda sonda. Je možné, aby systém fungoval správně bez těchto signálů? Zdá se mi mírně vyšší spotřeba, ale je to automat a navíc s chipem, tak nemůžu posoudit. díky
31.8.2020 7:47:27
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: STAG 4 QBOX basic zapojení Lambda sondy a zapalovací cívkyDobrý den, u systému STAG 4 QBOX Basic, pokud není zapojený hnědý drát na cívku, jsou otáčky čteny z benzínových vstřikovacích pulsů. Fialové dráty k lambda sondě se nemusí připojovat. LPG má jiné fyzikální vlastnosti, než benzín mimo jiné má i jiný měrný obsah energie (výhřevnost). Protože je objemová výhřevnost LPG menší než u benzínu, je spotřeba LPG vždy vyšší o cca 15% než spotřeba benzínu.
Přidat záznam
Zajímá Vás víc?