Diskusní fórum STAG LPG/CNG - Vůz se zvýšeným výkonem
Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.
+ Nový dotaz
26.4.2022 1:57:19
Jméno:
Zdeněk Předmět:
Vůz se zvýšeným výkonemDobrý den,
Uvažuji o přestavbě vozu SAAB 9-5 2.3Turbo na LPG , software řídící jednotky motoru je plně upravitelný (upravuji sám, za pomoci EGT a Wideband lambda sondy)
Aktuální výkon motoru se pohybuje kolem 320 HP a 450Nm, a nechci jej navyšovat.
Umí některá z vašich jednotek nějaký spínaný výstup? Protože u Saabu existují softwary přímo z továrny podporující LPG, tedy pokud je na vyhrazený pin jednotky poslán signál, tak se přepne na LPG mapy a především předstih (LPG má vyšší oktanové číslo, tak může být agresivnější předstih), korekci paliva by měla obstarávat jednotka LPG:
Tedy, je možné sestavit setup LPG schopný výkonu do 350 HP s nepřímým vstřikováním, v ideálním případě schopným adaptace ve spolupráci se širokopásmovou lambdou a výstupem coby signalizace/trigger aktivního vstřikování LPG?
Co by jste doporučili?
Děkuji za odpovědi.
26.4.2022 7:51:25
Jméno:
Procházka Evžen Předmět:
Re: Vůz se zvýšeným výkonemDobrý den, Vaše představy by splňovala řídící jednotka STAG QNEXT PLUS. Výkon 320 HP u čtyřválcového motoru je na hranici technických parametrů i těch nejvýkonnějších vstřikovačů. V případě potřeby by se pak musel nastavit ve špičkovém výkonu přístřik benzínu. Samozřejmě je třeba zvolit dostatečně výkonný reduktor.
Přidat záznam
Zajímá Vás víc?