Logo STAG
Logo Autogas centrum s.r.o.
Vlajka PolskaVlajka Velké BritánieVlajka RuskaVlajka NěmeckaVlajka Španělska


Diskusní fórum STAG LPG/CNG - LPG tartarini

Vítejte na diskuzním fórum LPG a CNG, kde se prioritně zabýváme značkou STAG, která je jedničkou ve svém oboru, což jsou LPG a CNG zařízení. Můžete se zde ptát na přestavby, montáže, revize, servisy LPG a CNG zařízení. Samozřejmě rádi odpovíme i na všechny otázky okolo plynu (gas) jako je například problematika ochrany ventilů, pojištění LPG a CNG, atd.. Prioritně však budeme odpovídat na dotazy týkající se značky STAG.

+ Nový dotaz



20.11.2024 15:19:43
Jméno: Martin Předmět: LPG tartarini
Dobrý den chci se zeptat jestli nevíte někdo z jakého důvodu se mi přepne z benzínu na plyn auto až za strašně dlouhou dobu musím ujet asi šest až 7 km než se to vůbec přepne zřejmě jde o ten ohřev plynu. Děkuji za odpovědi
21.11.2024 9:37:56
Jméno: Procházka Evžen Předmět: Re: LPG tartarini
Dobrý den, teplota reduktoru je jedním z parametrů pro přepnutí. Reduktor neboli výparník je zapojen do chladícího okruhu a je vyhříván chladící kapalinou. Jak rychle se ohřívá záleží na tom jak a kde je zapojen do chladícího okruhu a na funkčnosti chladícího okruhu. Teplota přepnutí se nastavuje v diagnostickém programu, Obvykle se teplota přepnutí nastavuje na 35 – 40o C, ale existují iu motorů s přímým vstřikováním benzínu i výjimky, kdy přímo výrobce udává pro konkrétní motor teplotu přepnutí vyšší. Navštivte svého plynaře, který zkontroluje umístění reduktoru a diagnostickým programem zkontroluje nastavenou teplotu přepnutí a případně ji upraví.


Přidat záznam


Jsou povoleny tagy <b>, <u> a <i>, můžete psát i odkazy ve tvaru www.neco.cz nebo http://neco.neco.cz
   

Zajímá Vás víc?


AUTOGAS - CENTRUM, spol. s r.o. 2015
Nahoru
Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.Více informací